Интелигентна автоматизация за клиентско обслужване - Tools Extra
Проблемът
Tools Extra, онлайн магазин за инструменти, се сблъскваше с предизвикателството да отговаря бързо и ефективно на клиентските запитвания. Потенциалните купувачи често имаха въпроси за наличност, характеристики на продуктите и доставка, но липсата на автоматизирана поддръжка означаваше забавени отговори и изгубени продажби. Освен това клиентите трудно намираха най-подходящите продукти за своите нужди без персонализирани препоръки.
УСЛУГИ
Изграждане на Чатбот
Решението
Резултатът
Създадохме AI чатбот за Tools Extra, само за седмица, който предоставя бързи и точни отговори на клиентските запитвания 24/7. Интегриран директно в уебсайта, чатботът автоматично отговаря на въпроси за продукти, както и препоръчва подходящи инструменти според нуждите на клиентите. В резултат на това, Tools Extra повиши ангажираността на клиентите, намали времето за обслужване и увеличи директните продажби чрез персонализирани продуктови препоръки.