ЧАТБОТ

ЧАТБОТ

Интелигентна автоматизация за клиентско обслужване - Tools Extra

Проблемът

Tools Extra, онлайн магазин за инструменти, се сблъскваше с предизвикателството да отговаря бързо и ефективно на клиентските запитвания. Потенциалните купувачи често имаха въпроси за наличност, характеристики на продуктите и доставка, но липсата на автоматизирана поддръжка означаваше забавени отговори и изгубени продажби. Освен това клиентите трудно намираха най-подходящите продукти за своите нужди без персонализирани препоръки.

КЛИЕНТ

TOOLS EXTRA

ДАТА

Февруари 2025

КАТЕГОРИЯ

B2C

УСЛУГИ

Изграждане на Чатбот

Решението

Скрийншот от чатбота на ToolsExtra
Скрийншот от чатбота на ToolsExtra
Скрийншот от чатбота на ToolsExtra

Резултатът

Създадохме AI чатбот за Tools Extra, само за седмица, който предоставя бързи и точни отговори на клиентските запитвания 24/7. Интегриран директно в уебсайта, чатботът автоматично отговаря на въпроси за продукти, както и препоръчва подходящи инструменти според нуждите на клиентите. В резултат на това, Tools Extra повиши ангажираността на клиентите, намали времето за обслужване и увеличи директните продажби чрез персонализирани продуктови препоръки.